23 Şubat 2013

VİŞNELİ KURABİYE





Vişne reçelinin sonuydu.
Baktım tabakta son demlerini yaşıyor.
Gel dedim seni güzel bir kurabiyenin içinde ve üzerinde
mutlu bir  sonla veda edelim.
Tamam dedi varım,-adım da vişneli kurabiye olsun,
-olsun dedim.
İşte vişneli kurabiye


MALZEMELER:

1 çay bardağı sıvı yağ
1 adet yumurta
3 çorba kaşığı tereyağ
1 ,5 çay bardağı pudra şekeri
2 çorba kaşığı yoğurt
4-5 adet ceviz
yarım paket kabartma tozu
2-3 çorba kaşığı taneli vişne reçeli
alabildiği kadar un

ÜZERİ İÇİN:

 pudra şekeri 
 vişne reçeli tanesi


YAPILIŞI:

Karıştırma kabımıza tüm malzemeleri koyalım.
Ele yapışmayan bir hamur elde ettikten sonra,cevizden büyük parçalar alıp yuvarlayıp,yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizelim.Yuvarlama işi bittikten sonra üzerine parmakla çukur yapıp,bu çukura vişne reçeli tanesi koyalım.
170 derecede fırında üzeri pembe pişirelim.
Pişen kurabiyelerin vişne tanesini bir kapakla kapatıp,üzerine pudra şekerini çay süzgeciyle 
eleyelim.
Vişne reçeli tanesi yoksa diğer reçellerle deneyebilirsiniz.
Afiyet sağlık olsun






22 yorum:

  1. Çok iyi olmuş vişneler iyiki seni dinlemiş canım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlediler ve güzel kurabiye oldular çok teşekkürler canım

      Sil
  2. ne güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler işte kendi çapımızda bir şeyler

      Sil
  3. kuraiyeler nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmeniz beni mutlu etti

      Sil
  4. kurabiyeler süper olmuş, vişne ayrı bir güzellik katmış, ellerinize salık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişneyi oldum olası severim rengi zaten pavorimdir,çok teşekkürler canım

      Sil
  5. Eline sağlık canım çok güzel olmuş kurabiyeler:)

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık.eminim çok lezzetlidir.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek yedik lezzeti ayrıydı, çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Eline saglik,ne tatli oldular simdi,cok severim kurabiye,cocuklar benim kadar yemiyorlar:)) Iyi pazarlar sevgiler Polatli`ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar ayrı sever ama onlar hazırçılar ambalajlı olsun ,çok teşekkürler canım .Polatlı şu an günlük güneşlik güzel bir bahar havasında ,benden de sevgiler

      Sil
  8. Ellerine sağlık arkadaşım,vişneli kurabiyelerin nefis görünüyor.Afiyet olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,sevgiler hep beraber olsun

      Sil
  9. Nefis gozukuyorlar ellerine saglik canim..

    YanıtlaSil
  10. vişne ne güzel yakışmış,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severim birazda dolaba attım tariflerde kullanmak için iyi oldu. Çok teşekkürler

      Sil
  11. Ağzım sulandı valla, beni bozan hep bu kurabıyeler.....
    Görüyorum , yapıyorum, en çok da ben yıyorum....
    Sonuç=K' lar tombullasıyor:(
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası da öyle canım yapınca şöyle uçundan yedim derken ipin ucu kaçıyor işte o zaman yürüyüş diyorum ben çok teşekkürler

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz