17 Haziran 2012

PATATES SALATASI



            Patetes salatası çok pratik bir salatadır. Evde migren hastası çiğ soğan yiyemeyen biri yoksa,
            Yemekleri yasaklara göre yaparken ona göre projeler geliştirmekte bizim işimiz oluyor tabiki.
            Bu salatanın soğanı yağda kavrularak ve içine patatesler doğranıp şöyle bir harmanlanarak yapıldı
           Yeşillikler arzuya göre maydanoz,dereotu,nane gibi
           Baharatlarda öyle arzuya göre açı biber,karabiber,tuz,kimyon,gibi
           Gönül rahatlılığla yenilen bir patates salatası afiyet bal şeker olsun 

6 yorum:

  1. °`♥✿✿⊱╮
    ♡¸¸.•
    Salada deliciosa, light e nutritiva.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`❤✿⊱╮

    YanıtlaSil
  2. Thank you Magia da Ines.

    YanıtlaSil
  3. dün bende de vardı patates salatası, çok seviyorum, ellerine sağlık,yağda soğanı kavurmak benim için de iyi çünkü benim de migrenim var :((

    YanıtlaSil
  4. migren hastası bir ablam var eskiden yasak yiyeçekleri yer ondan sonra krizi tutardı ama artık dayanamadığı için bu krizlere yasaklı yiyeçeklere uzak duruyor tabiki canı çekiyor onları bende böyle pratik tarifler bulmaya çalışıyorum çiğ olanları pişirip gıdasını almasını sağlıyorum
    soğan, sarımsak, kaşar,çikolata,portakal,tulum peyniri,yasak olanlar bunlar kişiye görede değişim gösteriyor tüm migrenlilere Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  5. patatesi çok severim ne lezzetli bir sebzedir.ellerinize sağlık..benim çiğ sogan midemi agrıttığından benim içinde güzel bir tarif..ellerinize sağlık

    bende sizi bloğuma beklerim
    http://sevilindenizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. beğendiğinize sevindim sevil hanım insan rahatsızlığına göre alternatifler bulmaya çalışıyor sonuçda bu tarifler çıkıyor

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz