8 Ağustos 2013

HAVUÇLU-YOĞURTLU SALATA VE TATİL


Havuç yazın da kışında bulunan  bir bitki
Kışın salatası,zeytinyağlıların içine olmazsa olmazı
Yazında yoğurtların içine katıldı mı ? nefis bir soğuk salata
Tarif çok basit istediğiniz miktarda havucu önden haşlayın
yuvarlak doğrayın ve başka bir kapta yağda domatesi 
harmanlayın.
İçine haşladığınız havuçları atın biraz da böyle kavurun
Soğuduktan sonra yoğurtla buluşturun
Yoğurdumuz sarımsaklıda olabilir sade de
size kalmış 
Üzerine yine zeytinyağ gezdirin.
Nane serpin ve yaz olduğu için soğuk soğuk servis yapın
Afiyet sağlık olsun




Yazdan bahsetmişken artık oruçlarımızda bitiyor,bayramı yaptıktan sonra
bir tatil zamanı geldi sanırım
Sizi bu güzel renkle ve serinletici salata ile baş başa bıraksam
ve Allah nasip ederse gelince merhaba desem nasıl olur
 acaba.
Gönüller hep bir sağlık ve huzur dileklerimle
İyi bayramlar

12 yorum:

  1. ellerinize sağlık.Hayırlı bayramlar.Her şey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  2. Iyi Tatiler diliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Adsız8/25/2013

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım mesajını yeni aldım zira gittiğim yerde internet bağlantısı yoktu,eve gelince bakabildim haberleşelim öptüm

      Sil
    2. canım numaran görünmesin diye yorumunu kaldırıyorum

      Sil
  4. Kardelenciğim eminim bu yorumu okuduğunda tatillerimizden dönmüş olacağız . işyerimde yaz döneminde bu havuçlu tarif sıklıkla yapılır ve ben de severek yerim. eline sağlık Güzel bir eylül ayı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım aynen dediğin gibi ama eylüle alışmaya çalışıyorum bir sıcak bir soğuk

      Sil
  5. Ustaya tarif verilmez ama çenemi tutamayacağım :))
    Ben rende havuçla yapıyorum bu salatayı, o zaman önceden haşlayıp suyunu dökmeye gerek olmuyor... hani ben haşlayıp suyunu dökmeye karşıyımda sebzelerin :)
    Biraz daha dolaşırsam buralarda mutfağa dalmam gerekecek, herşey öyle leziz görünüyor ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ustanın önünde eğilirim Banu hanım ne demek bu güzel eleştiri için ,tabiki sebze sularını dökmek benimde asla yapmadığım bir şey ,havucu haşlamak öyle bol su ile değil içini buhar yapacak kadar su koyarım kalan suyu da domatesle sotelerim .Tabiki bu kadar ayrıntı vermediğim için böyle oldu o tarifi verdikten sonra tatile çıkılacak gidileçeği için ayrıntıya giremedim sizden özür

      Sil
    2. Ayyy Sezginciiim, eleştiri değildi benim yaptığım, öyle anladıysan çok üzülürüüüm, hani... alternatif bir tarif gibi, banuca uydurma gibi... :))
      Bol eğlenceli dinlenceli tatil günleri diliyorum sana :)

      Sil
    3. yıkıcı değil yapıcı eleştiri olarak aldım ben öyle üzülmem de aksine sevinirim yorumlar neden var ,içindekini söyleyecek ve karşılıklı daha güzele gideceğiz gönlünü ferah tut arkadaşım gönül rahatlığla her zaman yorumlarını bekliyorum hayırlı geceler canım öptüm

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz