28 Mayıs 2013

KAYGANA


Komşum taze soğan göndermiş ne yapacağım diye soğana bakıp durdum
Tazeçik cıtır cıtır yesek iyide mide kabul etmiyor
Sonrasın da bir yanma bir yanma
Tam bunları düşünürken blog arkadaşım Şulenin asyadan esintiler blogunda kaygana 
tarifi vardı, hemen atladım ve denedim mis gibi oldu 
İşte sizinle de paylaşıyorum ve yazın
yapılacaklar arasında kahvaltın yada çayın yanına süper bir menü
İşte kaygana


MALZEMELER

Bir bağ taze soğan
4 adet yumurta
tuz-baharatlar ve yağ

YAPILIŞI

Soğan küçük doğranır,yağda biraz öldürülür.
Diğer taraftan yumurta kırılır çırpılır ve soğanın üzerine dökülür,
Tuz ve baharatlar eklenir.
Ben çok az bir değişiklik yapıp bu soğanın içine az biraz dereotu ve maydanoz
ilave ettim,yumurtanın içine de çok az çökelek attım.
Tarifi hem klasik deneyin hemde değişiklikle deneyin ikisi de süper oluyor 
Afiyet sağlık olsun

23 yorum:

  1. Kayganamıymış adı ben sık sık yaparım yumurtaya çok yakıştırırım taze soğanı. Elinize sağlık iyi akıl etmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurtanın girdiği yer hemen değişiyor lezzet olarak hele yazın menemen vazgeçilmez tadlar dan.bende bir blog arkadaş dan gördüm hemen yaptım güzel oldu adıda kayganaymış,çok teşekkürler yorum için

      Sil
  2. Canım ben mısır unuda eklerim Karadenize özgü harika bir lezzettir ellerine sağlıksevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deryaçığım bu önerini hemen değerlendireçeğim çünkü cayın yanına çok sevdik evcek hemen yaparım mısır unlu,çok teşekkürler yorum için canım öptüm

      Sil
  3. Bende denemek istiyorum tarifi aldım müsadenle:) eline sağlık ablam nefis görünüyor...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki deneyin canım farklı lezzetleri tadmak her zaman süper bir şeydir çok teşekkürler yorum için öptüm

      Sil
  4. afiyetler olsun,şifa olsun inşallah.beğenip yapmanız,ayrıca beni de çok mutlu etti.ellerinize sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim her tarifin merak ve ilgi ile izliyorum sen yap arkandan ben denerim farklı yöre lezzetlerine ilgim var zaten çok teşekkürler canım öptüm

      Sil
  5. Canim muthis olmus afiyetle soyle cay esliginde benim icinde ye nolur ellerine saglikkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemem mi canım tabiki yerim çay yanında olmazsa olmazı zaten çok teşekkürler canım

      Sil
  6. Bende un eklerim içine öylede güzel oluyor,ellerine sağlık arkadaşım.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fikride aklımın bir köşesine yazdım canım zaten sık yapmaya başladım bu tarifi dediğin gibide deneyeçeğim çok teşekkürler canım öptüm

      Sil
  7. ellerine sagliiiik kardelenimm ! harika bir goruntu ! mutlaka yapicam emin ol :)) blogu biraktigini duydum bir anda sarsildim... sakin ha!!!!
    blog dostlarimin gittigini dusunmek beni çok uzuyor inan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu ülkenin ayakta olduğu bir dönemde biraz ara verdim canım yatışınca döneçeğim çok teşekkürler düşündüğün için öptüm canım

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım çok severim ben de .Sık sık yaparım kaygana şeklinde değil de yumurtalarını çırpmadan yaparım.Bu tarifini de deneyeceğim mutlaka .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde öyle deneyeçeğim çok teşekkürler canım sevgiler benden de

      Sil
  9. Adsız5/30/2013

    Very good article. I certainly love this website. Keep writing!


    Look at my weblog; voyance par téléphone

    YanıtlaSil
  10. Hamilelik dönemlerimden iyi bilirim o taze soğandna midenin nasıl yandığını:(
    Off ki off:(
    Benimde denemek istediğim tariflerden biri..
    Elleine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğ yiyemeyenlere bir alternatif oldu denemenizi isterim çok teşekkürler

      Sil
  11. olsa da yesem:) Elerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Aaaa ben niye denemedım hiç.o kadar soganla acı olmuyor mu ? Mide yakmadı mi?.deneyeceğim en kısa sürede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mide yakmıyor nedeni yağda hafif kavurduğunuz için pişmiş oluyor deneyin beğeneceksiniz.cok teşekkürler

      Sil
  13. Benide listeye aldığınız için çok teşekkürler bende çalışmalarınız da başarılar dilerim

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz