19 Mart 2013

MİM





Kardelen ,çiçeklerin en güçlüsü,
diyerek beni mimleyen İpekböçeği Eda ya teşekkürler.
Mim cevaplarını verirken sanırım gerçeği sadece gerçeği söyleyeceğime
söz veriyorum.


En son kime yalan söyledin, neden?

En son Dilara'ya (yeğenim)yalan söyledim .Teyze -bunun içinde yumurta 
var mı? dedi bende- asla yok dedim.Ben sana hep yumurta yedirdim,Dilaram 
Aşağıda ki resim peynirli sucuklu ,yumurtadır .
Ne olur arkamda olun ,duymasın






Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun

Gün gelecek her şey yoluna girecek,sanırım

Şu an istediğin işimi yapıyorsun

İstediğim işi İnşallah ölmeden önce yaparım



Mutlu musun

Sevdiklerim hayatta bende bundan çok mutluyum.

Keşke

Keşke 20 yaşlarımda olsam ,bu kafayla daha iyi kararlar alırdım.

Sence ideal eş nasıl olmalı

Bir gülü dalından koparmamalı yeter.Bir gül koparılırken ne kadar zor kopar
bilirsiniz,sağa sola büker sonra çekersiniz.İşte o koparma anında gül koptuysa 
kopan kısmın ucunda ince bir sap kalır.Aynı ince sap gövdede kalan kısımda da kalır.
Sağa sola sallayıp koparma sırasında da gül gonca ise yaprakları dayanır.Ama açmış bir 
gül ise yaprakları sağa sola kopar ve savrulur.İşte ideal bir eş mümkünse gülü koparmasın
yani eşine bu koparma eziyetini vermesin.Gonca bir gül gibidir eş koparılmaz,koklanır.
Ruha hitap eder kokusu ,rengi göze.
Şimdi siz bir gülü eş gibi düşünün,daha gerisine gerek yok




Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istersin

Ömür geçti gidiyor, daha varsa eğer deniz kenarı küçük bir sahil kasabası





Korkuların neler

Çocukluğumda bir şeyden yani hayvandan çok korktum halen korkarım korttuğum şeyin 
adını dahi yazamam,resmine bakamam o kadar korkarım yani 



Seni en çok ne mutlu eder

Sevdiklerimin  mutlu olması beni de mutlu eder

Hayatında en çok utandığın an anı

Aman Allah'ım ben ne yaptım dediğim an çok utandığım bir andır.

Kendinde en sevmediğin özellik

Bazılarını kendim gibi sanıyorum,iyi niyetle yaklaşıyor sonra suratıma 
tokatı yada sırtımdan bıçağı yiyip geri dönüyorum

Bu mimi okuyan herkes zaten mimlenmiştir 11 kişi ben bulmayayım şimdi
Okuyan dilerse,içinden gelirse cevap versin.
Edaçığımada teşekkürler.

29 yorum:

  1. ah bu yumurta yok yalanı ne kadar sık kullanmaya başladım ben de ,ellerine sağılık canım,süper sin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affederler İnşallah canım sağolasın

      Sil
  2. cevaplar çok güzel canım.

    YanıtlaSil
  3. Zararsız yalanlar olmasa :P
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mim cevaplarda bir harika:) sana karşı nasıl mahçubum ablacım ben senin mimini tamamen unutmuşun bu mimi görünce aklıma geldi:(sevgiler öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim ler mecbur olmamalı güzelim canın ve içinden gelirse yap bende öptüm

      Sil
  5. İçten cevaplar çok güzel, Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Kardelen dilerim Allah`tan o istedigin diledigin sahil kasabasinda yasarsin sevdiklerinle tabii,sevgiler sana...

    Bu arada bende aradim buldum sorulari bugün kismetse cevap verecegim,bakalim,aksam vakit bulabilirsem,bu arada kacirmis olabilirim,sevgili Dilara kac yasinda?mümkünse tabi canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Serpilçiğim Allah sana kolaylık versin hem hayat gayesi hemde çocuklar zorlukların üstesinden geliyorsun Maşallah,Dilara 8 yaşında 2.sınıfa gidiyor benim elime doğdu ve halen elimde hayatı onunla ve annesiyle paylaşıyorum ,öptüm canım

      Sil
  7. Parabéns! Não sei se entendi, mas pelo que acho que entendi, parabenizo novamenteeijinhos...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler bu soru ve cevapdan oluşan küçük röportaj

      Sil
  8. Canımmm seviyorum ben bu mimleri.Hele de güzel sorulu olanları.Çok keyif aldım okurken sevgiler tatlımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada değişiklik yapmaya vesile oluyor bende seviyorum çok teşekkürler

      Sil
  9. canım ablam seviyorum seni:)))
    yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bende seni seviyorum öptüm canım

      Sil
  10. Canım çok samimi cevaplar öperim...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel cevaplar vermişsin. Ayşegül'de aynı mimi bana göndermişti, unuttum ayıp oldu, iyi ki hatırlattın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimler bazen külfet gibi gelir ama bir başladımı hevesle cevaplanır,sizin mimi merakla bekliyoruz

      Sil
  12. çok geciktim Kardelen'im kusurumu affet ne olur:((
    cevaplar harika ve en onemlisi samimi:) çok begendim yureginne saglik canimcim! aslinda herhalde size abla demem gerekiyorum, bilmiyorum ... opuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence içinden ne geliyorsa öyle de canım Edaçığım bende senin samimiyetinin içimde hissediyorum

      Sil
  13. Keyifle okudum. Deniz kenari kasaba hayalini kesinlikle paylasiyorum. Insallah komsu oluruz :-) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke canım İşimiz yüce Allah'a kaldı İnşallah

      Sil
  14. Sezgincigim, Nerelerdesin? Sesin solugun cikmiyor. Merak ettim arkadasim. Don artik aramiza. Sevgiler. Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım geliyorum malum yaz günleri geldim derken bir ara daha verebilirim ramazan gelmeden ,şöyle canım düşünmem yeter senin acının arasında çok sağolasın canım öptüm

      Sil
  15. Canım benim en eski blog arkadaşım nerelerdesin özledim merak içindeyim umarım her şey yolundadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır blogumu açmıyorum yeni tarifler yüklemiyorum bunun farkındayım .Ama üstlendiğim görev beni bloguma dönmeme izin vermiyor.Şimdilik mücadelemi ülkenin geleceğin için harcıyorum.Benim için herşey yolunda ama geleceğin yolunda değil.Beni düşünmeniz çok ama çok mutlu etti.Bende en kısa zamanda bloguma dönmek için can atıyorum ,tüm blog kristallerime sevgiler saygılar,

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz