1 Mart 2013

1.YIL







Bir kış akşamıydı evde üç kişi blog açmaya çalışıyorduk.
Ama bunun nasıl olacağını hiç mi hiç bilmiyorduk.
Önce blog aç butonuna bastık ve
olanlar oldu.
İlerlemeye başladık isim ne olacak sorusunun cevabı Dilara'dan geldi ve
Kış güneşi doğdu.
ilk yayınım KAR,çok acemi olarak blogum da duruyor.
Onu  düzeltmedim,acemi çaylağın yayını olarak kalsın istedim
Bugün 133 blog arkadaşımla 1. yılımı kutlamak istiyorum.
İyi ki varsınız,iyi ki buradayım.
Tarifimiz daha sonra
öptüm.



37 yorum:

  1. canım daha nice yıllar geçiririz hepberaber inşallah blogunun doğumgünü kutlu olsun pastanda enfes görünüyor söylemeden geçmek istemedim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım tarifi bilahare vereceğim,hep beraber İnşallah

      Sil
  2. nice keyifli paylaşımlar canım:))

    YanıtlaSil
  3. Canım canımmm nasıl duygulandımmm .Nice bir sürü paylaşımlarının tariflerinin olduğu yıl dönümleri diliyorum sana ve bloğuna .Kutluyorum doğum gününüzü.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

      Sil
  4. 1. yılınız için tebrik ederim, daha nice güzel paylaşımlara...
    Bende ilk yazımı hatırladım da o zamanlar blogcu.com'da başlamıştım, resim yüklemeyi bir türlü başaramamıştım, hey gidi günler hey : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim durum yani ,çok teşekkür ederim canım

      Sil
  5. 1. yılın kutlu olsun ablacım daha nice güzel paylaşımlara...

    YanıtlaSil
  6. Nice yıllara Kardelencim..İyiki açtın blogunu senin gibi güzel bir arkadaşım oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizleri tanıdım kocaman bir dünyanın içindeyim,çok teşekkür Ferayçığım

      Sil
  7. KIŞ GÜN EŞİ ,günaydın canım,iyi ki blog açmışın,güler yüzün bu kış gününde günümü aydınlattı yine ( çok mu şiiğrsel oldu ),nice mutlu yıl dönümlere canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür canım iyiki açmışım sizlerle beraberim

      Sil
  8. Nice senelere inşallah.başarıyla.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. canım ablam nice mutlu senelere sağlık sıhhat afiyetle:)))
    Senin gibi ablam olduğu için bende sevinçliyim.
    Ablam dün benim bloğa neler oldu öyle tarifi girdim misafirim vardı onu uğurladım
    gene girmek istedim blok kaldırıldı yazıyor.
    Birisi bloğa ulaşmak istemiş ondan blogır otamatik el koymuş.
    Hemen ayşegülümle halletttik
    sende farketmişsin teşekkür ablam mesajın için dostlar hemen farkeder:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür canım Ayşeçiğim aman sıkı tut blogunu almasınlar

      Sil
  10. Güzel tariflerle nice güzel senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. mutlu daha nice yillara Kardele'cim n:)) hadi bu yas gunu ugruna pasta senden kahveler ve mimler benden olsun :) unutma ipecikbocecik'ten mimini al bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür Edaçığım almaz mıyım hemen

      Sil
  12. daha nıce nıce paylasımlara
    ıyı kı varsın kardelencım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür Öyküçüğüm sizlerde iyi ki yanımdasınız

      Sil
  13. Bloğun İyi ki doğdu canım. Bir gün önce açsaymışsın ikiz olacakmışız. Hep birlikte daha nice yıllara. Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür canım o zaman kırkımız karışmış diyelim,bendende selamlar

      Sil
  14. tüm güzellikleri blogunuzda paylaşmanız temennilerimle nice yıllar dilerim.emeğinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ah o ilk blog açma heyecanı :) bende bir arkadaşımla açmıştım, daha doğrusu onun çok emeği vardır.
    Blogunun ilk yılını yürekten kutluyorum. İnşallah çok uzun seneler hep beraber burada olur ve paylaşırız ne varsa.

    YanıtlaSil
  16. Allah nasip etsinde uzun yıllar beraber emeğimizi paylaşalım canım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Daha nice güzel paylaşımlarda birlikte olmak dileklerimle,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım sevgiler hep beraber olsun

      Sil
  18. Guzelliklerin devamini diliyorum hep beraber sevgi ve samimiyetle,sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Mutlu yaşlar,umarım uzun yıllar hep birlikte yazar ve güzel paylaşımlar yaparız,sevgilerle.Bu arada ben 134. oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım kabul ettim canım hoş gelmişsin sefalar getirmişsin ,çok teşekkürler

      Sil
  20. güzel paylaşımlarla, bol yorumlu nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet çiğim iyi niyetin için çok teşekkürler canım

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz