10 Ocak 2013

KAR VE KIŞ GÜNEŞİ

 Hevesimiz kursağımızda kaldı.
Kar yüzünü bir akşam gösterdi lapa lapa yağdı
ve ertesi gün  yerini ayaza bıraktı.



Ne bir kardan adam yapabildik nede kartopu oynayabildik.
Bir akşam mısır patlağı gibi yağan kar, sabahı
kıyır kıyır eden kar kırıntılarına bıraktı.



Şuan şehirde buz gibi ayaz ve kış güneşi var.
Hani o buzların üstüne doğan onları eritmeye uğraşan kış güneşi.
Kar kütlelerinin üzerine yansıyan ve onları buz kristallerine çevirmeye 
çalışan kış güneşi var.
Bir umut gibidir kış güneşi soğuğu delip geçmek ister.
Işınlarını ulaştırmak ister.
Ama ayaza yenik düşer,kara bulutlara yenik düşer,
Savaşı her sabah doğarak yeniden başlamak ister.
Her akşam giderken karanlığa bıraksa da yerini
kükrer evrene bunun yarını da var demek ister.


Kar beyaz; içinde her rengi barındıran beyaz.
İçinde her bir kar tanesini barındıran kar beyaz
İçinde barındırdığı her bir kar tanesinin bir diğerine benzemediği kar beyaz
Her şekli bir sanat eserini mükemmelliği anlatan kar beyaz









Yaradanın süsleri kar beyaz
Hayranım ben onlara

12 yorum:

  1. Hangimiz , hangi teknoloji bu yüzlerce biçimden oluşan kar tanelerini yapabilir , bu nasıl bir oluşumdur , tek kelime ile muhteşem.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarken mest olurum kar tanelerine ,sizin dediğiniz gibi muhteşem.sevgiler hep beraber

      Sil
  2. ne güzel anlatmışsınız...ben de hayranım her bir kartanesine, yağarken tek tek izlemeyi çok severim...

    YanıtlaSil
  3. muhteşem bir tasarım kar taneleri,inanası gelmiyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nasıl bir şey ki yağan kar tanelerinin bir diğeri ,diğerine benzemiyor.

      Sil
  4. Öyle güzel ki ama buralara 10 senede bir yağar oda çamur olur gider..
    Umarım bu sene görürüz karı..
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bizde böyle bakakaldık arkasından azıcık yağdı

      Sil
  5. günaydın KIŞ GÜN IŞIĞI,o muhteşem görüntülere bayıldım,karla büyüdüm,24 sene İmirde yaşıyorum,2 kerecik kar tuttu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan karıda arar öyle değil mi bunları doğudaki vatandaşlar duysa bizi döver sanırım

      Sil
  6. buz yapmasa da lapa lapa kar yagsa ne guzel olur .manzarasi bile yeter.

    YanıtlaSil
  7. Ben size sonuna kadar katılıyorum .Kar yağarken lapa lapa saaterçe seyredebilirim acayip mest eder beni

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz