17 Kasım 2012

PATATESLİ KOLAY GÖZLEME



      Malzemeler

  • 3-4 adet haşlanmış patates
  • 2 kuru soğan
  • 3 adet hazır yufka
  • sıvı yağ
  • tuz ,karabiber,acı biber
  • maydanoz

Yapılışı

      Cumartesi günü geç kahvaltı yapınca
şöyle ikindiye doğru 5 çayına hazır yufkadan
tembel işi bir gözlemeyle geçiştirmek güzel oluyor.
     İşe 3-ila 4  patatesi haşlamakla başlayın.
Diğer taraf dan 2 kuru soğanı yağda az öldürün
yada pembe kavurun.
Haşlanan patatesleri soğanların içine rendeleyin.
İçine sevdiğiniz baharatları katın acı isteyenlere acı serbest.
Maydanozda doğradıktan sonra  ocaktan kavurduğunuz içi alın bir kenara.

 Geçelim yufkanın başına,masaya
yayın  az sıvı yağla yağlayın.
içi tam ortasına koyup yayın
Kenarlardan ortaya doğru katlayın,uçlarını
az su ile yapıştırın açılmaması için.
Teflon tavada arkalı önlü pişirin
İster üzerine tereyağ ister sıvı yağ sürün
Sıcak sıcak yemeye hazır gözlemeler.
Bir öğün savmanın pratik yolu oldu .
Afiyet bal şeker olsun
Herkesin hafta sonunun  iyi geçmesi dileğiyle



13 yorum:

  1. patetesli hamurişlerini çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende seviyorum,yorum için teşekkürler.sevgiler canım

      Sil
  2. eline sağlık canım,tam pazar gününe uygun bir tarif olmuş,eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aniden gelen misafire veya cayın yanına bir börek arzu edildimi imdada yetişen bir börektir,yorum için teşekkürler canım

      Sil
  3. en dar zamanlar kahvaltı yada çay masalarını süsler,çok severim.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı şeyi düşünerekten çayın yanına iki dakikada yaptım pratik olması açısından büyük kolaylık oldu, yorumunuz için çok teşekkürler canım

      Sil
  4. Hemde en sevdiğimden patatesli...:))
    Ellerine sağlık canım..
    Çok severim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben peynirliyide çok severim bu sefer değişiklik olsun dedim,güzel oldu.yorum için teşekkürler

      Sil
  5. kolay ama çok lezzetli olur, afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adını gözleme değilde başka bir ad takın deseler şipşak börek derdim.yapılışı çok kolay ama lezzeti büyük,yorum için teşekkürler

      Sil
  6. Canım gözlemeler harika ellerine sağlık.Şablonunda öncekine göre daha iyi:)))İyi günlerde kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyene uydum blogum benide yansıtmalı bunda karar kıldım.Ben kar yağışını kar tanelerini ve kardelen çiçeğine hayranım işte böyle.Yorum için teşekkürler

      Sil
  7. sıcacık...şu anda olsa da ....ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz