2 Mayıs 2012

VERSATILE BLOGGER ÖDÜLÜ

 Allahım arkadaşımdan bugün bir ödül aldım
Beni ödüle yakiştırdığı için ona ve bu ödülü başlatan arkadaşa teşekkür ederim
bir kase lezzet ödülü bana veren değerli arkadaşım Ayşe hanım öptüm sizi
Ödülü başlatan ise Fake Neuron arkadaşa teşekkürler sizide sevgiler
Bu ödül  benim için ilk oluşundan dolayı onu duvara asıyorum .
Bu ödülün bir de kuralları varmış.
Bakalım neymiş onlar.
  •  1 .Sizde11 arkadaşınıza vereçeksiniz bu ödülü.
Zor bir seçim bu ,nasıl yani 11 arkadaş nasıl ayıracam onları onlar benim arkadaşlarım keşke böyle bir kural olmasaydı.Onbiri seçsemde hepsi onbirin içinde benim için.
Beyzagülle yaşamak
Mor kadife koltuk
Keyfimin kahyası
Muttfağımda neler oluyor
Oktay usta yemek tarifleri Yeşil Elma
Öykü
İpek böçeği
Heden ve mutfağımdan haberler
Herdem lezzet
Gönül'ün dünyası
Bir demet marifet
2-Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.
3-Kendinizle ilgili 7 gerçeği paylaşıyoruz.
Hayatımda iki erkek var onları çok seviyorum(İKİ OĞLUM)
Kızım gibi sevdiğim yeğenim
Dilara'yıda çok seviyorum.
Ağlayana dayanamam bende ağlarım,duygusalım bu konuda.
Yemek yapmayı ve yedirmeyi çok severim,blog açtıktan sonra paylaşmayı ve izleyenlerimi çok seviyorum
Müzikle spor yapmaya bayılırım ,yüzme ve doğada yürümeyide.
Discoya hiç gitmedim isterdim gitmeyi artık yaşım geçti.
Hayatımda keşkeler çok onlarla yaşamaya alıştım.
İyilik yaptım denize attım çünki değeri bilinmedi
4-Size ödül veren kişiye teşekkür edin.
Nasıl etmem bu benim aldığım ilk ödül veren arkadaşım bir kase lezzet Ayşe Hanıma sonsuz sevgiler.Ödül veren gönlünüz dert görmesin.Fake Neuron'a da teşekkürler
5-Versatile Blogger ödül fotosunu blogunuza yapıştırın.
Duvara astık.
Eksiklerim varsa affola,arkadaşlara gidiyorum ödül vermeye 










3 yorum:

  1. Çok tsk ederım yuregı guzel ınsan
    ılk fırsatta ben de 7 gercekle bırlıkte ödulumu paylasıcam duyurucam


    cok cok sevgıler gonderıyorum sana
    ıyı kı varsın

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim ilgiyle izliyorum seni öptüm canım

    YanıtlaSil
  3. ödülümü almaya geldim. çok teşekkür ederim.sevgiler:)))))

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz