18 Mayıs 2012

SONUÇ

MR ile gittim
elimde bel hareketlerini gösteren kağıt ve bir tomar ilaç ile
geri geldim.
Ben yıllardır spor yaparım yürüyüş yaparım
kondüsyon bisikleti kullanırım
mekik çekerim
bu sene plates,step,yer jimlastiği yaptım
diyetime dikkat ederim
yazın gittiğim tatillerde sabah erkenden kalkar
yürürüm sahilde,sonra buz gibi denize girer
yüzerim
E eeeeee..... daha ne yapayım
Doktorum bel daralması ve fıtık başlangıcı teşhisiyle  bana
yürümemi,spor yapmamı önerdi.
Ben nerede? yanlış yaptım acaba










4 yorum:

  1. sezgıncım cok gecmıs olsun
    bbu oyle bısey kı

    hanı egılıp yerden bırsye alırken
    veya yukarıdakı bıseyı almak ıcın uzanırken dahı olabılıor
    yanı nedenı sporsuzluk kendıne ıyı bakmama degıl

    cok sıradan seylerden ıolabılen bısey

    basında olusuna sevındım
    cabucak atlatıcaksın dıkkatlı yasayarak cunku otesı cok zor
    o noktalara hıc gelmesın kımse

    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Öyküçüğüm doğru söylüyorsun sonu zor olabilir dikkatli olmak lazım herkese sağlık öptüm

    YanıtlaSil
  3. CANIM ABLAM BEN GELDİM....
    SEN YANLIŞ YAPMADIN...
    BU SORUNLAR BENİM YAŞIM DAHA AZ OLMASINA RAĞMEN BENDEDE VAR 3 FITIK BELDE 2 FITIK BOYUNDA...
    SEN SPOR YAPMASAN DAHA KÖTÜ OLURDU TECRÜBEMİ SANA AKATARAYIM.....
    BİZİM VÜCUDUMUZDAKİ KASLAR BAZI İNSANLARDA ÇABUK ÇEKİLİYOR YANİ KEMİKLERİ KAVRAMIYOR SPORLA ARILAR HAFİFLETİYOR...
    KASLAR LAKTİK ASİT ÜRETİYOR BUDA KASLARI TOPLUYOR SPORLA UZATMAK LAZIM BUNU YAPMAYA DEVAM EDERSEK AĞRISIZ BİR ÖMÜR SÜRERİZ..
    PLATES KASLARI UZATIYOR DEVAM ET BENDE YAPIYORUM YUKARIDAKİ EGSERSİZLERİ BANA DA VERDİ DOKTOR VE 15 SENEDİR BENDE HİÇ SPORU BIRAKMADIM...:)
    KARDEŞİN YAŞADIKLARINI AKTARDI
    SAYGILAR CANIM ABLAM...

    YanıtlaSil
  4. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Ayşeçiğim.Sende mi?hemde bel ve boyun zor olmalı sana da çok geçmiş olsun canım kardeşim.Hep duyardım bel fıtığı hastalananları,olmamak için
    sporla haşır neşirdim işte bu hastalıklar gelmesin diye ama gene geliyorlarmış.Dediklerin biraz moral oldu daha kötüsü olabilirken hafif atlatmak ve daha ilerletmemek, farkında olmak.O zaman spora devam.İyiki varsınız blog arkadaşlarım sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz