9 Mayıs 2012

PATATES KIZARTMASI VE KIŞ KIZARTMASI



Patates kızartmasını kim sevmez
Çocuklara hergün kızartın hayır demezler
Dilara'nın beslenme listesinde çarşamba günü kızartma günü
Ben bu kızartmadan bir tane alırdım ,çok kalorili diye yemezdim
Ama bu sefer bende yemek istiyorum
Arkasından spora gidip plates yaparım
Eritir gelirim.





Bu da kış kızartması
Yazın kuruttuğumuz patlıcan,yeşil biber kurularını haşlayıp
4-5 adet sarımsak,2-3 kaşık biber ve domates salçasını kavurup
haşladığımız malzemeleri atıp biraz da su ile 
harmanlıyalım.
Kızarttığımız patateslerden de katalım
Üzerine sarımsaklı yoğurt ekip
ekmekle bandıra bandıra yemek için 
davet beklemiyelim
hadi buyurun

Hepinize afiyet olsun

Bizim evde sarımsaklı yoğurtlu bir menü varsa ikiye ayrılır
Neden mi? migren hastası ablam sarımsaklı yoğurt yemediği için
Migreni olanlara dikkat diyorum
Eğer başınız ağrıyorsa,migreniniz varsa yasaklı gıdalara dikkat edin 
Sağlıklı kalın

6 yorum:

  1. ellerıne saglık:)
    ben cok severım patates kızartmasını

    YanıtlaSil
  2. öyküçüğüm sanada kızartırım bir tabak

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar ağzının tadını biliyor ben de çok severim patetes kızartmasını dediğin gibi bol kalorili ben platesede gidemiyorum bütün gün ofiste olunca gelsin kilolar neyse ki başka insanlara göre metabolizmam hızlı sanırım pek almıyorum ama yinede 5 kilo fazlalığım var hele kış kızartmasına asla hayır diyemicem ellerine sağlık yoğurduna bandıra bandıra yiğin gari afiyetler olsun :))
    Elcazlarına sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Tam da diyet yaparken ve de sevmediğim karnıbahara bile imrenmişken, bu süper görünümlü kızartmaları bloğa koymanın ne yeriydi ne de zamanı. :) Cidden süper görünüyorlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Yıldız hanım canınız sağ olsun 5 kilo nedir ki çabuk verirsiniz zatende metabolizmanız hızlı imiş arada kaçamak şart yorum için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. İlhan bey zaten hep diyetteyiz milletçek sizin o güzel bahçenizde bir iki dolandın mı ne yediğiniz kalır nede haliniz yorum için çok teşekkür

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz