29 Nisan 2012

DİLARA'NIN EV KURALLARI




Bu sabah geç kalktık ama erken kalkan biri vardı ki o bizden önce uyanmış ve bizim için bir bildiri yazmaya durmuş.
Dilara evimizin en küçüğü bu yıl okula başladı,okuma yazma söküldükten sonra bize 
okul kapanmadan önce bir birdiri yazıp sabah şak suratımıza yapıştırdı.
Bildiri akşam dağıttığı oyuncakları toplaması gerektiğini söyledikten sonra,
uykulu bir biçimde bana söylenerek- beni harcıyorsunuz ,beni harcayıp bitireceksiniz,bu yaşda harcanmak istemiyorum.Beni büyüyünce harcayın hatta siz yaşlanınca harcayın o zaman daha iyi işinize yararım demesiyle
yatıp uyumuş ve sabah bir bildirgeyle karşımıza dikilmiş.
Bildirgesi yukarda yazdığı gibi ev kuralları şeklinde.Uymayanlara yeni bir duyuru yazılacak.
23 Nisan haftası olması dolayısıyla onun
kurallarına saygı duymaktan başka çaremiz yok.
Eli mahkum uyacağız.
Yarın yaşlanızsak o bize bakacak, hoş tutma zamanı işte bu zaman .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz