17 Mayıs 2014

SOMA




Dünyanın en büyük güneşini göndermek istiyorum sana
Ormanın en bol oksijenine boğmak istiyorum
Kömür kokulu ekmeğini ben yapayım sana
Bıraktığın çocuklarını, eşini ,ananı ,babanı ben ulaştırayım 
Sen eziyet çekme gayri kömür tozundan arınmaya
Ilık sularda köpük köpük ben yıkayayım 
Anlından akıtma terlerini artık rahat ol dinlen uzan divana
Işık hep açık, karanlık kalsın dışarıda
Sende gör mavi gökyüzünü yeşillikleri 
Uzan bir hanımeline, güle,menekşeye kokla tüm çiçekleri
Ser toprağa sofra bezini açık havada ye öğle yemeğini
Köpüklü kahveni iç, batan güneşe baksın gözlerin
Dışarıda ılık meltemi hisset 
Çok yoruldun başkaları evinde sıcacık ısınsın diye 
Dünyanın en büyük güneşini göndermek istiyorum sana 
İnsanlar ısınsın  kömür çıkartmaya gerek duyma diye
Sen bizim için öldün SOMA ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz