11 Kasım 2013

FIRINDA MAKARNA




Makarna ;çocukken severek yediğimiz ve hayat boyunca hiç yemekten bıkmadığımız 
lezzetli bir yemek çeşididir.
Fırında makarnayı da severek yendiğini biliyorum.
Fakat bir fark yaptım o da üzerine kaşar peyniri koymadım.
Nedeni migren hastası olan ablamın kaşara karşı duyarlı olmasıdır.
Sizinde kaşara karşı duyarlılığınız varsa bu tariften  faydalanabilirsiniz
İşte ayrıntılarıyla ve resimleri ile

fırında makarna



İstediğiniz cins makarnayı haşlayıp suyunu süzüp
yağlı kağıt serili bir tepsiye dökün.



Çökelek veya arzuya göre istediğiniz peynir ,maydanoz ve dereotu
birazda 1 çay bardağı sıvıyağ ve tuz ile harmanlayın


Üzerine 1 bardak yoğurt 2 yumurta karışımını gezdirin
susam ve çörekotunu arzuya göre serpin.


Fırına verin ve üzeri kızarana kadar pişirin.
Fırından çıkartın ve ilk sıcaklığını attıktan sonra 
dilimleyin ,servis yapın
Afiyet sağlık olsun


15 yorum:

  1. Firinda makarnayi sevmeyen var midir acaba,cok merak ediyorum:)))
    Ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde yorumuna sağlık canım sevmeyen yok gibi sanırım ,çok teşekkürler

      Sil
  2. borek gıbı oluyor ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım börek gibi oluyor severek yeniliyor çok teşekkürler

      Sil
  3. çok severim canım.ellerine sağlık.nefis olmuş nefiss.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sevgiler bende de

      Sil
  4. Ben şimdi de çok severim makarnayı, fırında makarna da özeldir benim için...çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim çocukluğumda ev makarnası vardı ,hazır makarna lüxdü annem köye gidince hemen bakkaldan satın alır makarna haşlardık ve parti gibi olurdu bizim için çok severek yerim halen her türünü ,çok teşekkürler canım

      Sil
  5. Ben de çok severim. Uzun zamandır yapmamıştım. Aklıma geldi iyi mi oldu, kötü mü, bu kiloları ne yapacağız bilemiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın canı bir şey çekerse onu yemeli yemezse zaten onu vücut yeme isteğine karşı yağlanıyor en iyisimi yapın ve yiyin hiç değilse mutlu olursunuz aklınızdan kilolar çıkarın eğer sağlıklı iseniz,çok teşekkürler

      Sil
  6. ellerinize sağlık harika görünüyor banada beklerims sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık canım mmmm nefis olmuş sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Uzun zamandır fırında makarna yapmadım , sanırım zamanı gelmiş :-) ellerine sağlık , sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır yapmıyorum ben fırın makarna bak aklıma getirdin ne iyi oldu canımm çok güzel olur ellerine sağlık olsun sevgilerimle..

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz