8 Mart 2013

YUMURTA VE KADIN

Onları hep kırdık,
bir ,iki ,üç derken böreklerin üzerinde kızarttık.
Hamurların içine katıp yoğur yoğur yoğurduk.
Keklerimizi kabarttılar övündük kekimiz kabardı diye.
Tavada pişirip birde ekmekle üzerlerine bastırdık.
Haşladık dilim dilim kesdik
üzerine yağ döktük acı serptik 
batırdık çatalı.
Bir ara uzmanlar yasakladı ,yasak kalkınca hucüm ettik
Sesi güzelleştiriyor  diye çiğ çiğ içinler oldu.
Çocuklar yemedikçe evirip çevirip yine yedirdik.
Protesto yapanlar oldu önemli kişilerin üstüne yağmur gibi yağdırdılar.
Onları çok kırdık.
Halende kırmaya devam ediyoruz
Empatiyle baktığımda 
onların yerine koydum kendimi 
ve Dünya Kadınlarını
 bizim ne farkımız var onlardan.
Onlar ve biz

YUMURTA VE KADIN

                   Kardelen Sezgin


24 yorum:

  1. ablam ne hoşluklar böyle tebessüm ettim:))

    YanıtlaSil
  2. Hiç böyle düşünmemiştim gülümseyerek okudum :) iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın canım,birazda gülelim iyi hafta sonları

      Sil
  3. Değişik bir bakış açısı,gülümseyerek okudum, bende hiç böyle düşünmemiştim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Empatiyle bakmak istedim bakalım sizler nasıl bakdınız

      Sil
  4. oldukça ilginç olmuş.okurken gülümsetiyor.kadınlar gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. seninde kutlu olsun canım Magia

    YanıtlaSil
  6. Bende gülümseyerek oludum paylaşım için sağol ablacım,kadınlar gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım birazda gülelim değil mi seninde kutlu olsun

      Sil
  7. Çok kırdım senı yumurta

    ama valla cok sevıyom:))



    kardelen hıc boyel dusunmemıstım bayıldım anlatımına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyküçüğüm çok teşekkürler sevmeye devam et yararlı çünkü

      Sil
  8. Çok şirin bir post olmuş canım..

    YanıtlaSil
  9. Yumurta kırılınca en azından bir yerlere birilerine faydası oluyor , ya kadınlar kırılınca sadece karşı tarafın iğrenç ve hastalıklı zevklerini tatmin ediyorlar maalesef .Umarım hep yumurta kırılır bize bol bol besin olur :-))Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle canım doğru noktaya parmak bastın canım malesef çok teşekkürler

      Sil
  10. :)merhaba diyeyim önce hadi ben de geleyim şu yumurta ve kadını okuyayım dedim nekadar güzel bir bakış açısı hiç böyle bakmamıştım ben..tarzınızı çok beğendim takipteyim artık..taze anne adayıyım ilgilenirseniz beklerim ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım tabiki bende size hemen geleçeğim

      Sil
  11. Felicidades sempre como mulher guerreira que és! Beijinhos doces...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım hepimizin savaşı bu öptüm

      Sil
  12. Ne güzel bir benzetme olmuş..:))
    Gerçekten yerinde ve çok hoştu:)
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  13. Gercekten ne güzel bir tesbih olmus,cok begendim,kadinlar hep kiriliyor maalesef hep her zaman! Ve buda böyle sürüp gidecek anlasilan! Biz kendi kendimizi koruma alrina almazssakta dah cok kirilmaya devam edecegiz,sevgiler cok öptüm!

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz