9 Şubat 2013

MİM VE MİMLENMEK



RAFET AĞA ÇİFTLİĞİ-EYVAH ,MİMLENMİŞİM

Takipçi sayısı 200'ün altında olan bloglara destek amaçlı Liebster Award adı altında çok güzel bir proje gerçekleştirilmiş..Bu etkinlik birinin size ödül vermesiyşe yani bir bloggerın sizi mimlemesiyle başlıyor.Size sorulan 11 soruyu yanıtlayıp kendiniz hakkında da 11 gerçeği yazıp sonra da 11 blog yazarlarını mimleyerek ödül vermiş oluyorusunuz.



Üçünçü defa mimlendim değerli arkadaşlarım tarafından

         İPECİK BÖCECİK Eda bunlardan ikinçisi ama cevap verememiştim.
Şimdi üçünçü mimde artık cevap verme zamanı geldi diyerek bu işe girişiyorum.ama yanlış yaparsam şimdiden affola
        MAZES 'e teşekkürlerimle
İşte ben

1- BLOG YAZMAK NEREDEN AKLINIZA GELDİ?

Blog adını ve dünyasını daha önce hep duyardım ama cesaret edemezdim.Zaman zaman 
blogları gezer- bunları nasıl  yapıyorlar? diye iç geçirirdim.
Bir kış akşamı google blog aç yazıp ilerlemeye başladım.Akan bir nehirde akıntıya kapılan ben .
İşte blog maceram başladı.Yani başıma ne geldiyse meraktan geldi.

2- BLOGLARDA OKUMAYI EN ÇOK SEVDİĞİNİZ TARZ NEDİR?

Tabiki yemek blogları favorim ve gezi,doğa resimleri

3- BURCUNUZ NEDİR?

Burcumu ne siz sorun ne ben söyleyeyim
İki burç arasındayım yani  balık ve koç.Biri biterken diğerinin başladığı gün bendeniz
baharın başlangıç tarihi,nevruz günü,dünya ormancılık günü,Aşık Veysel'in ölüm günü
benim doğum günüm

BALIK

KOÇ


4-EN SEVDİĞİNİZ 3 ÖZELLİĞİNİZ

Özellik denince acık övelim kendimizi.Yardımı kim sevmez ki,inatçılık bazen lazım,nereye girsem uyum sağlarım,gülmek sevilmez mi?

5-HAYATTA EN ÇOK YAPMAK İSTEDİĞİN ŞEY

Bir bisikletim olsun her yere onunla gideyim
Neden çünkü hiç olmadı















6-AKLINIZA İLK GELEN BLOGCU İSİMLERİ

Bu tuzak bir soru aklıma hepsi geldi,bizde yalan yok

7-SENİ EN ÇOK MUTLU EDEN ŞEY NEDİR?

Tabiki hayatta olmak ,mutluluk vermez mi?

8-HAYATINIZI ÖZETLEYEN BİR ŞARKI VAR MI? VARSA NEDİR?

Kendim ettim kendim buldum
 gül gibi sarardım soldum eyvah ,bu yeterli mi ?acaba birde kol düğmeleri  olsun Barış'dan

9-TANIŞMA FIRSATIN OLSAYDI KİMİNLE TANIŞMAK İSTERDİN

Şu an Yalan dünyanın senaristti Gülse Birsel'le tanışmak isterdim Gülmek iyi geliyor insana























10-HANGİ ZAMAN DİLİMİNDE YAŞAMAK İSTERDİNİZ?

Gelecek zaman ne getirir bilinmez,geçmişde de çok savaşlar olmuş ortada kalıp bu zaman yeterli bence

11-EN SEVDİĞİN MEVSİM

En sevdiğim mevsim blog başlığındaki gibi kış, neden kış kar yağışına,kar tanelerine aşığım 
Olağanüstü güzelliklerin saklı olduğu o kar tanelerinde ,o şekillerin gizeminde kendimi kaybederim ben.İşte o yüzden kış ve kar taneleri




































İşte benden bu kadar sıra geldi Mimlenecek blog arkadaşlarıma
Onları ve bütün bloglarımı seviyorum









  

24 yorum:

  1. Şekerciğim bayıldım mimine verdiğin cevaplara.Bir bakayım arkadaşım kimleri mimlemiş dedim ki hii ismimi gördüm.Cevapları okuması çok keyifli de cevaplamak birazcık zor gibi:))En kısa zaman da cevaplarımı yazacağım tatlım .Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sizler beni böyle enerjik yapıyorsunuz ,sizin çoşkunuz bana geçiyor ben teşekkür ederim,benden mimlemesi elin değdiğinde yaparsın

      Sil
    2. Canım unuttum sana söylemeye ben cevapladım mimi görev tamamdır şekerciğim haberin olsun sevgilerimle:))

      Sil
  2. Ne güzel cevaplar bunlar bayildimm! Ne zamandir mim cevaplamiyordum ayrica cok severim,cok tesekkür ederim benide hatirladigin icin,sagolasin ,sevgiler iyi pazarlar simdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Serpilçiğim ben de teşekkür ederim işte sana cevaplaman için mim bende iyi pazarlar dilerim öptüm canım

      Sil
  3. Çok güzel cevaplar vermişsin, en yakın zamanda bende severek cevaplıycam:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Elifçiğim sizler için özendim beğendiğinize sevindim bekliyorum sizinkinide

      Sil
  4. Mim yanitlarin cok hos. Bilhassa Kendim ettim kendim buldum sarkisi. Aklima gelmezdi. Cok dogru!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle değil midir zaman içinde suçları yükleniriz başka çaresi yoktur çünkü çok teşekkürler canım yorum için

      Sil
  5. Cevaplar özellikle fotograflar nefis. Mim olayı gene canlandı. :)) Güzel, sağlıklı, çok şanslı hafta sonları olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim ikinçi mimim arada iyi oluyormuş insanı enerjik tutuyor ,çok teşekkürler tüm yorumlar için beni yanlız bırakmadığınız için

      Sil
  6. º° ✿彡
    Olá, amiga!

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Magia ,bende seni çok öpüyorum,sanada iyi pazarlar Brasil' ya sevgiler karnavalınız başlıyor iyi eğlenceler

      Sil
  7. Kardelen Sezgin..Artik bir bisiklet almak zamani gelmis..al arkadasim sonrada gez gezebildigince:)0 beni Mimlemissin a Mazes te mimlemisti ve ben cevapladim tum sorulari..Mazes icin, simdide senin icinde olmus oldu:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım bir bisiklet alacağım ama yörede gezilmiyor şöyle deniz kenarında olsam rahat gezerim umuduyla bekliyorum Bu arada 4 senedir kondüsyon bisikleti kullanıyorum onuda sür sür bir yere gitmiyor. Mim cevapları benim içinde geçerli kabul ettim canım sevgilerle kal

      Sil
  8. ellerine ,yüreğine sağılık canım.Karı tanımayanlar anlamaz o muhteşem manzarayı .Seni tanımak güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir özelliğim bu güzellikler hayranıyım, canım benim sizlerle ben varmışım değerli duygularınızla mutluyum

      Sil
  9. merhaba ben çaçaron blog adresim değişti bundan böyle tek blogdayım beklerim..http://neyranca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni hiç bırakırmıyız hemen geliyorum canım

      Sil
  10. Harikasın Kardelen Sezgin bloglarımızı hiç yalnız bırakmadın hoş yorumlarınla bizi gülümsettin yorumlar gibi miminde süper sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni bir şımartınız ki çocuk gibi oldum ya sevilmek ne güzelmiş,sizlerde çok güzelsiniz duygularınız duru ve su gibi berrak ,sevgiler hep beraber olsun

      Sil
  11. hiç birşey için geç değil ki sepetli bisikletlerden al tıngır mıngır dolaş yollarda yakışır cidden yapmalısın bence

    YanıtlaSil
  12. Ne de güzel anlatmissiniz kendinizi....:) Sizi tanidigima cook memnun oldum.... Takipcinizim bundan böyle... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz