18 Ocak 2013

USTANIN ADI: MEHMET ALİ BİRAND




Bu neşeli yüz hep hatırlarımızda kalacak.
Çünkü biz onu hep gülerken gördük,üzüntülerini çocukluk da geçirdiği ameliyatlarından
hiç haberimiz olmadı.
Biz onu hep güler yüzünü gördük.
O hayata zorluklara rağmen mutlu olmayı aşılamak istedi herkese
Başarısızlığa arkasını döndü.
Ama öyle bir kanser cinsine yakanmış ki
buradan çıkış olmayan bir cins.
Çok kişi bu kanserden yani pankreasdan malesef 
çıkamadı,en ünlüler bile.
Bence Allah'ın şanslı bir kulu imiş hastalığın en acı kısmına gelmeden 
veda etti
Çocukluğumuzda uykusuz gecelerde seyrettiğimiz 32.Gün 'le
bizi bilinçlendirdiği için
yaptığın gaflarla bizi güldürdüğün için
ekranlara severek seyrettiğimiz,gazeteciler yetiştirdiği için
ona teşekkür ederiz.
Sen doğdun ama ölmedin tarihe adını yazdırdın
büyük usta
güle güle git


12 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin,hala şaşkınım..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar yeniden!

    Bende postlarinizi göremeyince merak ettim sizi sayfaniza geldim,aaa bir sürü yeni post var! Kacirmisim galiba! Bu ara net baglantilarimiz hep kopuk maalesef cogunlukla esimi bekliyor tamiri icin! Yeni ve cok ucuz bir sirket ama iste ucuz etin yahnisi misali oldu aynen! bakalim galiba yine cikis verilecek...

    Mehmet Ali Birandà bende cok üzüldüm,kanser oldugunu bilmiyordum...

    Görüsmek dilegiyle sevgiler,iyi hafta sonlari dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ,ben aslında haftada bir yada iki post verebiliyorum.Yeğenimin dersleri yemek ev işi derken eee kösülüp kalıyoruz.Mehmet Ali Birand kanserin en kötüsüne yakalanmış malesef,çok ızdıraplı döneme girmeden kalp krizinden ölmesi şans diyorum

      Sil
  4. Allah Rahmet etsin ,mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz onunla büyüdük yaptığı herşeyi seyrederek yol aldık,nur içinde yatsın

      Sil
  5. ne kadar da güzel ifade etmişsiniz, ben de iki gündür şoktayım, ne kadar da etkilemiş bizi aslında, her akşam evlerimizde görmeye alıştığımız bir konuk gibiymiş meğerse, tüm ailece bize de garip bir hüzün içindeyiz, ALLAH rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle canım görmeye alışmışız,ben 20 li yaşlarından beri onların ve yetiştirdiği öğrencilerin proğramlarını izleyerek bilgi sahibi olduk.Ne mutlu ona hayatı dolu dolu yaşayarak ve mutlu olduğu işle uğraşarak gitti

      Sil
  6. Gerçekten süper enerjik ,zeki ve çalışkan bir gazeteciydi,ölümhaberini aldığımda Amerikadaydım, insan gurbette daha çok etkileniyor.Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin gerçekten enerjisi süperdi iyi işlere imzasını attı

      Sil
  7. Allah rahmet eylesin , ailesine sabirlar versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailesi ve yetiştirdiği ögrenciler çok üzüldüler sanırım

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz