7 Kasım 2012

DOMATES SOS YATAĞINDA PATLICAN BİBER KIZARTMASI




MALZEMELER
2-3 iri patlıcan
5-6 adet çarliston biber
4-5 adet sarımsak
4-5 adet olgun domates
kızartmak için yağ
tuz

YAPILIŞI
Patlıcanlar yıkanıp alaca kabukları soyulur,kağıt havlu ile kurulanır
önce uzun şeritler halinde daha sonra bu şeritler 3 parmak eninde kesilir
Kızgın yağda kızartılır,biberlerde kızartılıp havlu kağıt üzerine alınır
Diğer tarafdan domatesler doğranır bir tencerede üzerine sarımsaklarla beraber
pişirilir.Yaklaşık 10 ila 15 dakika.Bu sosun içine kızarmış patlıcan ve biberlerde
dahil edilir.5 dakika beraber piştikten sonra servis tabağına alınır
Arzuya göre sıcak yada soğuk yemeye hazırdır.
Yanına köfte eşlik edebilir yada ekmekle bandıra bandıra
yenilir
Afiyet bal şeker olsun

19 yorum:

  1. ellerine sağlık anneannem usulü olmuş
    çok severim bende ;)
    arada banada beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkürler ,tabiki gelirim gelmezmiyim

      Sil
  2. domatesli sosla beraber patlıcan ve biberler nasıl yenmezz afiyetler olsun ellerine sağlık nefiss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patlıcan ve biberin artık son günleri yakında seralar çıkar işte yazdan kalan bir lezzet bir kez daha yiyelim dedim yorum için teşekkürler

      Sil
  3. Maravilhoso prato! Adoro essas comidinhas feitas com tanto carinho! Beijos da Nina>

    YanıtlaSil
  4. Bu tam benlik bir tarif olmuş. Çok severim. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde sarımsaklı yoğurt olaçak ki üstüne ama bu günlerde çok şişkinlik yaptığı için kullanamıyorum gençler üzerine dökebilir yorum için teşekkürler

      Sil
  5. Ohh mis gibi olmuş,nefis görünüyor tabak.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkürler mis gibi oldu gerçekten ekmeklede bitti

      Sil
  6. Canım nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler.Yaaa belki bana kızacaksın ama ne olur şu şablonunu değiştir çok karışık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana bir kızayım Deryaçığım şablonum karışık diye:)))Sorunu bana tam tarif etmeni istiyorum.benim bilgisayarımdaki görüntüde pembe zemin üzerine kalın punto ile siyah yazılarım var,yan tarafımda mavi renk hakim en üstde de güneşe karşı yoga yapan kız resmi var.Şimdi soruyorum Deryaçığım sende bunlardan farklı bir görüntümü var acaba beni bu konuda bilgilendirmeni istiyeçeğim.Eğer değişik ise bir sorun var demektir sorunu tam anlayayım ki çaresine bakmam lazım.yorum için teşekkürler sende sevgiyle kal

      Sil
  7. yazın en sık yaptığım en sevdiğim şeydir,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazın vazgeçilmez yemeğidir patates de eklenirse tadına doyum olmaz yorum için teşekkür

      Sil
  8. profildeki resmin ve bloğun adı bir birine o kadar yakışıyor ,içim açılıyor canım,bunu hep yazmak istemiştim,şu anda hava aniden soğudu ,poyraza döndü,belki bu yüzden bunu yazmak istedim.Ve yemeğin süper,çok severim,ellerine sağılk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni çok motive ettiniz Mazes hanım bu soğuk kış gününde sıcacık bir yorum için teşekkürler

      Sil
  9. ellerine sağlık
    nefis ki nefisssssssssss
    patlıcanı ve domatesi çok severim bir de buna sarımsak eklenince neyleyim başka bir şeyi ekmeği bandıra bandıra yiyin gari
    afiyetler olsun...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın zamana kadar ben bunu hep sarımsaklı yoğurt ile tüketirdim ama şimdi nedense dokunmaya başladı sadeye dönüş yaptım yorum için teşekkür Yıldız hanım

      Sil
  10. ALLAHIM ALLAHIM ENFES OLMUŞ
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz