4 Nisan 2012

YUMURTA PİZZA

Yumurta sevmeyen

Dilara'ya nasıl yumurta yedirilir

İşte böyle ağzının suyu akarak  afiyet olsun Dilara. 
Dilara bunun içinde yumurta olduğunu bilse yemez.Çünkü o yumurta görmeye dayanamıyor.Ama bende onun bu değerli proteinden mahrum kalmasına dayanamıyorum.Sucukları küçük doğrayıp tavada hafif kızartıyorum üzerine yumurtayı başka bir kasede çırpıp üzerine döküp birde kaşar peyniri rendeleyip üzerine kamuflaş yaparak pişiriyorum.Yumurta sucuk ve kaşarın arasında sıkışıp kalıyor yok gibi adına da kahvaltı da pizza diyorum.Afiyet olsun Dilara, 

2 yorum:

  1. merhabalaar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle..
    emeklerinize sağlık..
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza bayıldımm..
    izliyorum hemen sizi..
    bende bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşşekkürler Ayşegül hanım inçeliğinizden dolayı.Sizinde çok profosyonel bir sayfanız var.Sizden çok şeyler öğreneçeğim muhakkak.Sizin sayfanızı takipdeyim saygılarımla

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz