4 Aralık 2013

NARLI KEK



Nar meyvesinin tepesine hiç baktınız mı?
Bir kraliçe tacı vardır.
Bu da narı meyvelerin kraliçesi yapar.
Sert kabuğunun altında içinde saklı
taneleri ve kendine özgü suyu ile 
bizi şaşırtır.
Bereket sembolüdür.
Böyle güzel yararlı bir bitkinin bir kek tarifi 
olmasın mı?
Hem içinde ,hem de sosunda nar olan bu tarifi sizinle paylaşmayayım mı?
İşte narlı kekimi sizin beğeninize sunuyorum.


MALZEMELER

3 yumurta
7 çorba kaşığı şeker
1 büyük çay bardağı nar suyu
1 paket kabartma tozu
1 limon vy portakal kabuğu rendesi
7 çorba kaşığı tepeleme un

Üzerinin sosu için:
2 nar suyu
3-4 kaşık su
1 tatlı kaşığı pudra şekeri

YAPILIŞI

Yumurta - şeker mikserle çırpılır.
İçine nar suyu katılır.
Un ve kabartma tozu katılıp karıştırılıp tepsiye dökülür.
180 derecede fırında pişirilir.
Nar suyu şeker ile bir iki taşım kaynatılır,ılıyınca ılık dilimlediğiniz kekin üzerine dökülür.
Kek sosu içine çektikten sonra üzerine pudra şekeri elenir.
Afiyet sağlık olsun







22 yorum:

  1. çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  2. süper görünüyor.aklımdan gecmişti ama denemedim..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denedim aklımdan geçince ama gelişmesi gerekir,çok teşekkürler canım

      Sil
  3. harika görünüyor canım.sunum renk süper.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canımmm, ne kadar güzel rengi var bu kekin. Nasıl da sağlıklı, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal narın rengi bende beğendim acıkcası çok teşekkürler canım

      Sil
  5. Eline sağlık canım sağlıklı ve çok nefis bir kek olmuş.Renginin güzelliğide muhteşem

    YanıtlaSil
  6. Hiç denememiştim. Güzel bir fikir. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her meyvenin genelde var narında olsun dedim denedim ,çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Ben bu keke bayildim canim en kisa zamanda denemeliyim..ellerine saglik olsun sevgilerimle:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı tam nar tadında denemelisin hemen canım çok teşekkürler

      Sil
  8. Offf rengin güzelliğine bak harika olmuş canımmm ellerine sağlık olsun afiyetle yiyin,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım doğal nar rengi hele suyu bir harika oluyor bu narın

      Sil
  9. Cok guzel gozukuyor, daha onceden hic yemedigim bir tarif afiyet olsun. Paylasim icintesekkurler
    Ellerinize saglik
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok teşekkür ederim denemeye açık hemen deneyin derim

      Sil
  10. Rengine bayıldımmm :) , ellerine sağlık harika görünüyor , sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ,renk doğalından nar

      Sil
  11. renk tamamen nar rengi Allah nede güzel yaratmış meyvelerin hepsini renk renk ,baktım hiç narlı kek tarifi yok denemek geliştirmek adına sundum bakalım ,çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Rengi böyle olmadi doğal taze sıkılmış nar dan yapmama rağmen, gerçi kekte olmadi. Çöp oldu direk. Ilk defa böyle başarısız bir kekim oldu.

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz